Produkty kupione przez nasz sklep www.chloeshome.pl są objęte roczną gwarancją, nie wynikającą z naturalnego zniszczenia produktu związanego z jego użytkowaniem. Staramy się, by każdy produkt, który u nas kupiłeś był wykonany z dbałością o każdy szczegół, jeśli jednak po otrzymaniu produktów stwierdzisz, że chcesz go zwrócić lub wymienić, masz na to 14 dni roboczych od chwili odebrania paczki.

Aby zwrócić lub wymienić towar, należy przesłać do nas:

  • oryginał paragonu
  • nieużywany i starannie zapakowany produkt (najlepiej z metką)
  • wypełniony  formularz  Zwrotu  (do pobrania poniżej)

Formularz zwrotu (do pobrania)

W przypadku wymiany produktu na inny należy zgłaszać taką chęć mailowo na hello@chloeshome.pl lub telefonicznie. Po ustaleniu ze sklepem dostępności towaru, powinna nastąpić wysyłka rzeczy do wymiany wraz z paragonem i wypełnionym formularzem zwrotu na nasz adres, a po podesłaniu kwoty za ponowną wysyłkę towaru do Państwa, zostanie on przekazany kurierowi.

Produkt należy podesłać na adres pracowni:

Chloe’ s Home Ewelina Rybałtowska,
ul. Łopuszańska 38H,
02-232 Warszawa

W przypadku reklamacji wynikającej z dostarczenia produktu niezgodnego z opisem lub uszkodzonego z winy sklepu, istnieje możliwość wymiany uszkodzonego produktu na nowy , jeśli towar będzie nadal dostępny w naszej ofercie, wymiany na inny produkt w podobnej cenie lub zwrotu pieniędzy.

Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane lub przekazane Klientowi we wskazany przez niego sposób w formularzu w ciągu 14 dni roboczych.